Goda nyheter!

Har varit lite halvjobbigt på slutet men äntligen känns det som världen ler lite mot mig igen! Hade ju naturligtvis lyckats glömma bort att logga in och behålla min plats i kön för studentbostäder, men skickade iväg ett mail och fick svar idag. De aktiverade mig igen och jag fick tillbaks alla mina ködagar! Känns jävligt bra, så om allt går enligt planerna blir det studier i höst!

Gjorde dessutom första fotbollsträningen på ca åtta månader igår, och även om det känns lite stelt idag kan jag konstatera att ljumskarna höll och formen inte va riktigt lika dålig som förväntat! Vilodag idag med tvätt och lite häng med Jossan, men imorgon fortsätter träningen. Löp-pass med fotbollen! Målet är att träna så mycket så möjligt och förhoppningsvis glömma allt jobbigt inför sommaren...känns inte helt omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0