Back Again

Inte bloggat på lite drygt ett år nu, men det kändes som det kunde va dags igen.

Precis börjat återhämta mig efter mârtenshelgen. Var väl egentligen ingen höjdare, men det är alltid roligt när man får träffa alla bortflyttade kompisar. Saknades ju fortfarande ett par men man klagar inte.

Läste nyss att min lilla syster är orolig att jag inte kommer hem till jul, och att vår fina jul-tradition ska brytas. Men Malin, jag lovar dig att om jag kan komma hem...så gör jag det! Jul med familjen missar man inte frivilligt...

Kommentarer
Postat av: Malin

You better! I'm counting on ya, pet! ^^

2008-10-08 @ 16:57:31
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Lina

Vart är du andreas?=)

2008-10-08 @ 19:13:38
Postat av: kristiiinaa

Men tänk vad kul att du kommer fira jul med mej om inte annat!! :p

2008-10-08 @ 19:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0