The Dentist

Vanligtvis brukar jag inte vara speciellt orolig när jag ska till tandläkaren, men av någon anledning spelade jag upp scener ur The Dentist (Den där usla skräckfilmen från mitten av 90-talet) i huvudet på vägen dit. Tror det berodde på att jag inte skulle till samma vanliga gamla tandhygienist. Men jag måste faktiskt säga att hon visste vad hon höll på med. Missförstå mig inte, är fortfarande inte speciellt förtjust i folk som vevar omrking metallkrokar i munnen på mig i jakten på blod. Men behandlingen jag fick idag var betydligt mildare än vanligt, och med ett minst lika bra resultat.

Kommentarer
Postat av: sara

nu lugnade du mina tandläkarnerver lite grann inför borrningen imorn;)

2008-10-15 @ 23:05:07
URL: http://vroom.blogg.se/
Postat av: Tommy

Du har missuppfattat allt. Tandläkare tycker inte om blod, de älskar jakten på det! Hur de måste kämpa för att suga upp alla slamsor, tandflisor och all pulveriserad emalj. De älskar patientens frenetiska smärtnivåer som pulserar i en ström utav elektriska impulser i takt med borren som erinrar om den bajonettliknande smärtan, som genomborrar, kastrerar och masakrerar bröstkorgen tills dess upplösta nivå utav dåslagt härbärge inte når en högsta nivå mer än till den punkt att man i alla fall orkar stå efter behandlingens slut. --- Jag ska till tandläkaren jag med snart.

2008-10-16 @ 16:40:08
URL: http://tomdetroit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0