Everything'll be Allright

Tog en lång promenad förut, något som för övrigt är sjukt underskattat. Skönt när man behöver vara ifred och rensa huvudet. Gick och tänkte på allt jag kommer att missa under mitt halvår i Hemsedal. Allt jag kommer att sakna och längta efter. Det sköna med det hela är att inget av det jag har funderat på får mig att vilja stanna hemma ist. Det positiva överväger det negativa. Känns som allt kommer att bli bra.

Mer eller mindre bestämt mig för att köpa ett PSP att ha där borta. Kan va skönt att ha nåt att göra när man är ledig. Blir väl iofs mycket annat, men ibland kan det va skönt att koppla av med en film eller lite spelande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0