Crisis Core

Trött idag. Någon ligist som knackade på mitt fönster i natt runt kl.2. Ganska obehagligt faktiskt. Till råga på allt ringde det kl.7 i morse. Jobbet kallade. Ska inte på nåt sätt påstå att jag var sugen på att åka i väg, och det blev definitivt inte bättre när jag kikade ut genom fönstret och fick se ett satans snö-oväder (snöblandat regn om man ska va helt ärlig). Men men, det var bara att åka iväg. Tror aldrig att jag har gäspat så mycket under 8 timmar tidigare.

Tog en fika med Anna när jag hade slutat. Riktigt trevligt. Länge sen man träffade henne, för länge sen. Alltid roligt att sitta och snacka med henne, och jaaaaa....jag ska komma och hälsa på i uppsala i sommar, kanske.

Kom hem och fick se att mina PSP-spel hade kommit. Kastade i Final Fantasy 7: Crisis Core med enaste gång. Och nej, jag blev inte besviken. Fantastiskt snyggt, inte så att man hade förväntat sig något annat men...ändå. Ska försöka att inte spela allt för mycket innan jag åker, men det kommer att bli svårt. Nåja, har ju trots allt God of war också. Det duger fint det med.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Final Fantasy, lovelovelove~ 

2008-10-30 @ 13:22:39
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0